בשורה משמחת לזוגות רבים שמתלבטים אם להתחתן בתקופה הקרובה: אף מלחמה לא צריכה לעצור אתכם מלהקים בית בישראל!

בדקנו עם זוגות שהתחתנו אחרי מאורעות ה-7 באוקטובר, איך הם עשו את זה? מה הכי חשוב לוודא כדי להבטיח את החתונה המושלמת בתקופה זו?           

ואילו טיפים מההפקות המיוחדות של מתחם האירועים 5.91 אתם חייבים להכיר לקראת האירוע המרגש שלכם?

מור משרקי


"כבר דחינו את החתונה פעם אחת כי חשבנו שהעניינים יירגעו אחרי 3 חודשים, אבל כשהמלחמה הסלימה לא ידענו מה לעשות," מספרים סנדי ואלדד, מאורסים מתל אביב, "50 איש מהמוזמנים במילואים, התחייבנו לתאריך מסוים אחרי שכבר שינינו אותו, ובכלל – איך מארגנים אירוע שמח ומושקע בתקופה כזאת?!"

אלפי זוגות בישראל מתחתנים מדי שנה, אך מאז המאורעות הנוראיים של ה-7 באוקטובר והמלחמה שפרצה ועדיין מורגשת ברחבי המדינה, רבים מתלבטים כיצד לארגן את החתונה בצורה מיטבית. 

חתונה היא הפקה מורכבת כשלעצמה, ובמצב של מלחמה נוספים לה בלת"מים (אירועים בלתי מתוכננים) נוספים וקריטיים כמו שינויי תאריכים, שינויי כמויות מוזמנים, אזעקות שיכולות להישמע בכל רגע ועוד.

"כבר שמענו סיפורים מחברים על אולמות שביטלו אירועים או חייבו על מנות כשהמוזמנים היו בכלל מגויסים…" אומרת סנדי, "זה מפחיד כי לא רק שמדובר בהמון כסף, זה גם יוצר טעם רע וזיכרון לא טוב לאירוע שאמור להיות הכי משמח בחיים שלנו."

 

"החלטנו לחפש בנרות את האולם שיהיה מוכן להיות גמיש בתנאים שלנו כדי שנתחתן בדיוק כמו שרצינו." סנדי ואלדד.

אלדד מוסיף, "אני בעצמי לוחם קרבי במילואים ולא היה ברור אם הולכים לגייס אותי בצו 8, מה שהיה דורש מאתנו לבטל הכל. חברים אחרים שלנו התחתנו בבית בגלל זה, וסיפרו לנו בעצמם כמה שהתאכזבו שהאירוע היה קטן ומבולגן. לכן החלטנו לחפש בנרות את האולם שיהיה מוכן להיות גמיש בתנאים שלנו כדי שנתחתן בדיוק כמו שרצינו."

אז מה עשיתם? הצלחתם להתחתן באולם למרות כל התנאים והאופציות לבלת"מים?

"למזלנו מצאנו את המקום המושלם," סנדי ואלדד מסתכלים אחד על השני באהבה, "מקום שייקח את החלומות שלנו ויביא אותם למציאות, אפילו בזמן מלחמה. הכל היה מהמם, מתוקתק והכי חשוב נינוח ורגוע."

"מתחם האירועים 5.91 בנתניה היו היחידים שאפשרו לנו גמישות מוחלטת בתאריכים, בלי תשלום של אלפי שקלים מקדמה מראש, וגם הסבירו שאם יגיעו פחות אנשים בגלל מילואים הם לא יגדילו את המחיר למנה," אומר אלדד, "והכי הפתיע? עם כל ההטבות האלה עוד החליטו לעשות לנו 10% הנחה כי שמעו שאני לוחם!"

"זה היה ממש מרגש," מאשרת סנדי, "מעולם לא דמיינו שדווקא בתקופת מלחמה אפשר להרגיש כל כך בטוחים עם הבחירה שלנו להתחתן. זה מה שגורם לנו לצאת עכשיו ולהגיד למאורסים לא לבטל כלום, אלא לקיים את החתונה במקום הנכון עם הדגשים שיאפשרו את החלום, גם במלחמה."

"למזלנו מצאנו את המקום המושלם, מקום שייקח את החלומות שלנו ויביא אותם למציאות, אפילו בזמן מלחמה" מתחם האירועים 5.91 על הים בנתניה

חתונה בזמן מלחמה: 3 הדגשים שחייבים לוודא לפני שסוגרים אירוע 

  1. גמישות בתאריכים.

חשוב לוודא שהאולם מאפשר אופציית דחייה של תאריך האירוע, למשל אם המלחמה מסלימה או אם בני הזוג ומשפחתם הקרובה מגויסים להילחם בצו 8. 

  1. שינויי מוזמנים.

כידוע, המחיר למנה משתנה לפי כמויות המוזמנים. כדאי לבדוק עם האולם האם יעלו את המחיר למנה במקרה שחלק מהמוזמנים ייאלצו לבטל הגעה עקב מילואים או נסיבות אחרות.

  1. מרחב מוגן.

חתונות הן אירועים רבי משתתפים ולא כל אולם יכול להרשות לעצמו מרחב מוגן שיכיל את כולם במקרה שתישמע אזעקה. בזמנים כאלה, חשוב שהאולם שסוגרים לחתונה יהיה נגיש בצורה מהירה ונוחה למרחב בטוח וגדול עבור כל המוזמנים.

"כבר שמענו סיפורים מחברים על אולמות שביטלו אירועים או חייבו על מנות כשהמוזמנים היו בכלל מגויסים" אומרת סנדי, "זה מפחיד כי לא רק שמדובר בהמון כסף, זה גם יוצר טעם רע וזיכרון לא טוב לאירוע שאמור להיות הכי משמח בחיים שלנו."

חתונה בזמן מלחמה במתחם האירועים הפופולרי House of Events 5.91 

"שרון וערן עשו מעל ומעבר להבטיח שהחתונה שלנו, למרות המלחמה, תהיה האירוע הכי שמח ומרגש," מסכמים סנדי ואלדד, "המחיר למנה נשאר למרות ש-50 איש מהמוזמנים לא יכלו להגיע. מנהלי האירוע ליוו אותנו לאורך כל הערב בביטחון וברוגע, והיה מרחב מוגן ענקי למקרה שתישמע אזעקה."

"הדיוק היה עד לפרטים הקטנים," ליה מדגישה, "ממש לא חסכו עלינו או חיפפו בגלל המצב. להיפך, נתנו לנו להרגיש כמו מלך ומלכה, וכולם החמיאו אחר כך על העיצוב של האולם, הלוקיישן המדהים והאוכל המעולה."

לאתר של 5.91 הקלק כאן >>

 

שלי גפני, סנדרה רינגלר, יאיר זגורי, ערן דלאל וקסניה טרנטול. צילום: אור גפן מקום: אולם אירועים 5.91

גמישות מירבית בזמן מלחמה עם האיכות הגבוהה בזמני השלום

"במדינה כמו שלנו, למרבה הצער, כל אולם אירועים חייב לדעת להתמודד עם מלחמה," אומר ערן, המנכ"ל של אולם 5.91, הממוקם במרחק של 5.91 מ' בלבד מקו החוף היפהפה של נתניה. 

"אנשים ממשיכים לחיות וחתונה היא הסיבה המושלמת להתאגד, להיות ביחד ואפילו לשמוח שעם ישראל ממשיך להתעצם ולהתרבות," אומרת שרון, מנהלת מכירות ב-5.91, "היה לנו ברור שנעשה הכל כדי להקל ולעזור לכמה שיותר זוגות לממש את החלום ולהתחתן בצורה הטובה ביותר, גם בתקופה כזו." 

"בנוסף יש אצלנו מרחב מוגן ענקי שיכול להכיל 1,000 איש," ערן מסביר, "ואפשר להגיע אליו בקלות בלי לצאת החוצה. זה מבטיח שקט נפשי לכולם – לנו וכמובן לבעלי השמחה ולאורחים."

ערן מנכ"ל 5.91:"לא סתם אנשים בוחרים להתחתן אצלנו בכל יום רגיל, ואין שום סיבה שלא יבחרו לעשות זאת גם בתקופת מלחמה כדי להוכיח שביחד ננצח."

"אנחנו גם גמישים מבחינת תאריכים וכמות מוזמנים," שרון אומרת, "ולא נחייב אתכם בשקל יותר ממה שהיה צריך מלכתחילה. אין שום סיבה שתשלמו את המחיר רק בגלל המצב. אנחנו רוצים במיוחד להקל על זוגות שאחד או אחת מבני הזוג לוחמים ומעניקים באהבה 10% הנחה על כל האירוע."

"גם בתקופה כזאת אנחנו יכולים להבטיח שהאירוע יתקיים בדיוק כמו שרציתם, כפי שהובטח וברמה הגבוהה ביותר," מוסיף ערן, "גם אם קרה שחלק מהאנשים ביטלו הגעה לאירוע או שנדרשה התאמה אחרת למצב הרגיש.

"בסופו של דבר, מי שיגיע ירגיש בדיוק את האנרגיות הטובות, החוויה הקולינרית הייחודית עם אוכל טרי באיכות פרימיום, תפריט יינות לא מהעולם הזה, מפיק ועוד 4 מנהלי אירוע שדואגים שהכל מתקתק מושלם ומלצר לכל 10 אנשים כדי שכולם יקבלו את השירות ברמה הכי גבוהה. לא סתם אנשים בוחרים להתחתן אצלנו בכל יום רגיל, ואין שום סיבה שלא יבחרו לעשות זאת גם בתקופת מלחמה כדי להוכיח שביחד ננצח."

לאתר של 5.91 הקלק כאן >>

"גם בתקופה כזאת אנחנו יכולים להבטיח שהאירוע יתקיים בדיוק כמו שרציתם, כפי שהובטח וברמה הגבוהה ביותר," מוסיף ערן מנכ"ל מתחם האירועים 5.91, "גם אם קרה שחלק מהאנשים ביטלו הגעה לאירוע או שנדרשה התאמה אחרת" למצב הרגיש.

לאתר של 5.91 הקלק כאן >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *