התארסתם לאחרונה? מזל טוב! עכשיו צריך לסגור אולם, אבל במקום לחכות שנה שלמה עד הקיץ הבא, בואו תארגנו לעצמכם חתונה מדהימה, מרגשת ובלתי נשכחת גם (ובמיוחד) בחורף. מהם שלושת הדגשים שעליהם חשוב להתעקש בחתונת חורף, ואילו יתרונות יש דווקא בעונה שהיא לא "עונת החתונות"? המומחה בהפקת חתונות של 5.91 House of events חושף את כל הסודות

מדור פרסומי/מור משרקי


הרגע המיוחל הגיע. הוא שלף טבעת, היא הסכימה ואחרי שכל ההתרגשות חלפה (והאמהות הודו לאל שהשניים סוף סוף מתחתנים) הגיע הזמן לשבת תכל'ס, לארגן את האירוע, לסגור אולם וספקים ולפרסם פוסט מעוצב של Save the date ברשתות החברתיות.

אבל אז צצות הבעיות. האירוסין התרחשו רק לאחרונה ומה, נחכה עוד שנה שלמה כדי להתחתן בקיץ? אבל רגע, בעייתי קצת לעשות חתונת חורף, לא? היא רוצה שמלה עם כתפיים חשופות, הוא לא רוצה שהדודה תתקרר ביציאה מהרכב עד האולם, היא חלמה על חופה עם נוף של טבע, הוא מתבאס שיירד גשם על החליפה.

מה עושים? יצאנו לבדוק עם ערן דלל, הבעלים ומפיק האירועים המנוסה של מתחם 5.91 היוקרתי בלב השרון, איך דווקא חתונת חורף יכולה להיות השוס הגדול הבא שזוגות יקפצו עליו, ואיזה דגשים קריטיים בבחירת אולם אירועים לחתונת חורף.

"דווקא בחורף חתונה היא לא אירוע נפוץ וזה אומר סיבה למסיבה! לאנשים מתחשק לבוא, להתייפייף, לרקוד וליהנות". צילום: חיים אפריאט

ערן, עם ניסיון של יותר מ-17 שנים בתחום האירועים והקולינריה, הוא מומחה בהפקת חתונות מהשורה הראשונה במתחם האירועים "5.91 House of events", המתהדר בהיותו 5.91 מטרים בלבד מקו החוף המרהיב של נתניה.

ערן תגלה לנו, איך דווקא חתונת חורף יכולה להיות מושלמת? הרי הקיץ הוא עונת החתונות…

"נכון, הקיץ הוא עונה מצוינת לחתונות, במיוחד למי שחולמים על חתונה קיצית בקרבת הים. בחודשים החמים אנחנו fully booked בגלל המיקום המנצח שלנו על הצוק ממש מעל החוף. שילוב של נוף משגע ובריזה מצוינת.

ועדיין – כדאי לדעת שחתונת חורף יכולה להיות מדהימה וסופר מיוחדת, גם בחודשים הקרים של נובמבר, דצמבר ואפילו ינואר ופברואר. כל מה שצריך זה להקפיד על שלושה דגשים חשובים."

מעניין.. מהם שלושת הדגשים שהכי חשוב לשים לב אליהם בחתונות חורף?

"דבר ראשון, וזה גם מה שכולם שואלים בתכנון האירוע, זה עניין החופה. הרבה אנשים רוצים חופה עם נוף של טבע. האולם שלנו ב-5.91 ממוקם ממש על הצוק ובקיץ החופה נערכת על החוף עצמו.

אבל שימו לב,  גם בחורף אפשר לערוך חופה יפהפייה עם נוף לים. פשוט צריך לוודא שיש קירוי חופה איכותי. אצלנו הקירוי שקוף לחלוטין כך שזה ממש מרגיש 'על הים', ועדיין הוא אטום כך שניתן לחמם אותו אם קר."

"גם בחורף אפשר לערוך חופה יפהפייה עם נוף לים. פשוט צריך לוודא שיש קירוי חופה איכותי", צילום: רון קובי

אה, יפה! אז לא צריך להתפשר על חופה בפנים, הנוף של הים נשאר גם בחורף. מה הדגש השני?

"הדגש השני הוא עניין הלוגיסטיקה של הגעת האורחים. הרבה אנשים מתבאסים לערוך חתונת חורף ו'להעמיס' על האורחים לבוא עם מעילים, מטריות, מגפיים… בזמן שרוצים להתלבש אלגנטי, קל ועדין.

אז גם כאן יש לנו פתרון נפלא: כל המעברים בין חלקי האירוע השונים הם מקורים.

 גם ההגעה עצמה מהרכב לאולם היא באמצעות חניון סגור, ואחד ענק שמספיק ל-400 אורחים, וגם המעברים בין קבלת הפנים, לאולם המרכזי ולחופה, הכל באמצעות קירוי שקוף יפהפה ששומר על האורחים יבשים ונינוחים. 

שום תסרוקת לא תיהרס מהרוח, אפשר לבוא לבושים בקצר ובעקבים, שום חליפה לא תיהרס ושום סבתא לא תצטנן בגלל הקור."


    רוצים לקבל הצעה מפתה לאירוע בעונת החורף ב5.91?
    השאירו פרטים כאן

    שלי גפני, סנדרה רינגלר, יאיר זגורי, ערן דלאל וקסניה טרנטול. צילום: אור גפן מקום: אולם אירועים 5.91

    מעולה, הנוחות של האורחים לא להסתרבל עם פריטי חורף באמת חשובה. והדגש השלישי?

    "הדגש השלישי הוא לא להתפשר. זה יישמע מצחיק, אבל אנשים מתבאסים מראש כשהם חושבים שאין להם ברירה אלא לעשות חתונה בחורף. האמת היא שדווקא לחתונת חורף יש המון יתרונות בגלל שהיא לא ב'עונה'.

    הספקים הכי שווים, אם זה דיג'יי, מפיקי אירועים, מעצבי אולמות ועוד, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שבדרך כלל תפוסים עוד משנה שעברה בעונת הקיץ, הרבה יותר זמינים והרבה פעמים גם נכונים להתגמש במחיר. 

    זה תקף גם לאולמות הכי טובים. אצלנו חורף היא עונה הרבה יותר זמינה מבחינת תאריכים, ויש אצלנו את כל הגורמים שמאפשרים חתונת חלומות מושלמת בדיוק כמו שחלמתם.

    אם זה בנושא האוכל שמוגש ללא הגבלה ובאיכות ומגוון של מסעדות גורמה, אם זה בנושא מערכת תאורה מרשימה שיוצרת אווירה מדהימה גם בחורף ומאירה את הים בצורה רומנטית וקסומה.

    יש לנו גם מערכת הגברה מקצועית שמאפשרת להשתולל בכיף על הרחבה בפול ווליום בזמן שאזור השולחנות שקט ונינוח לשיחות. בשורה התחתונה, חתונת חורף שווה את ההשקעה והיא יכולה להיות אירוע נוצץ ומרגש."

    "האוכל מוגש ללא הגבלה ובאיכות ומגוון של מסעדות גורמה" אולם האירועים 5.91

    נשמע מעולה! אז לפי מה שתיארת, דווקא החורף הוא ממש יתרון בעולם הפקת החתונות, נכון?

    "בדיוק כך, והאמת לא רק מצד האולם והספקים, אלא גם מצד החתן והכלה ואפילו אורחי האירוע! חתונת קיץ סטנדרטית ב'עונת החתונות' הידועה, עלולה להיתפס 'עוד אירוע', 'עול' ו-'קנס' שמעיק על הכיס ועל הלו"ז.

    לעומת זאת, בעונת החורף גם ככה לאנשים יש פחות הוצאות, בקושי יוצאים, בקושי מבלים או מטיילים. דווקא בחורף חתונה היא לא אירוע נפוץ וזה אומר סיבה למסיבה! לאנשים מתחשק לבוא, להתייפייף, לרקוד וליהנות. 

    אז מעבר לזה שיש סיכוי שהם יהיו נדיבים יותר בסכום שירשמו על הצ'ק, הם גם יבואו בכיף, באווירה טובה, מוכנים ליהנות מכל רגע ולרקוד אתכם כל הלילה על הרחבה, וזה מה שיעשה את האירוע לבלתי נשכח".


      רוצים לקבל הצעה מפתה לאירוע בעונת החורף ב5.91?
      השאירו פרטים כאן

      ההגעה עצמה מהרכב לאולם היא באמצעות חניון סגור, וגם המעברים בין קבלת הפנים, לאולם המרכזי ולחופה, הכל באמצעות קירוי שקוף יפהפה ששומר על האורחים יבשים ונינוחים. אולם אירועים 5.91

      לאירועים ב 5.91 לחצו כאן>>

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      22 בינואר 2023

      מזון למוח שלנו