ידוע שפירות הן מקור בריא ועשיר לגוף שלנו, אבל שקר וגשום יש כמה שיותר

בעוד שסוגים רבים של פירות זמינים כל השנה, ישנם פירות שמועילים במיוחד לאכילה במהלך חודשי החורף. קבלו ארבעה פירות חורף שכדאי לכם להכניס לתפריט בחורף הזה.

תפוז:

תפוזים הם מקור טוב לויטמין C, שיכול לעזור לחיזוק המערכת החיסונית ולהגן מפני הצטננות וזיהומים אחרים במהלך חודשי החורף. הם מכילים גם חומרים מזינים חשובים אחרים, כמו חומצה פולית ואשלגן. בנוסף התפוז עוזר בשמירה על העור, הפחתת קמטים והורדת רמת הכולסטרול בגוף. כמה מחקרים העלו כי תפוזים עשויים לעזור להפחית את הסיכון לסוגים מסוימים של סרטן 

מקור: freepik
 

אגס:

אגסים הם מקור טוב לסיבים, ויטמין C ונוגדי חמצון, והם קשורים למספר יתרונות בריאותיים. הם גם מקור טוב לאשלגן, שחשוב לשמירה על לחץ דם בריא. מחקרים מסוימים העלו כי לאגסים עשויים להיות יתרונות לבריאות הלב ועשויים לעזור להפחית את הסיכון לסוגים מסוימים של סרטן.

תפוח:

תפוחים הם מקור טוב לסיבים, ויטמין C ונוגדי חמצון. מחקר אחד מצא שאנשים שאכלו תפוחים באופן קבוע היו בסיכון נמוך יותר לפתח מחלות לב, בעוד שמחקר אחר מצא שתפוחים עשויים לעזור להפחית את הסיכון לסוכרת. בנוסף הוא תורם לעיכול תקין ומסייע בעצירות

 
מקור: freepik

אפרסמון:

אפרסמון הוא מקור טוב לויטמין C ונוגדי חמצון אחרים שיכולים לעזור לחיזוק המערכת החיסונית ולהגן מפני מחלות. הם מכילים גם חומרים מזינים חשובים אחרים, כמו אשלגן וויטמין A. מחקרים מסוימים הראו כי לאפרסמון עשוי להיות יתרונות לבריאות הלב, הגנה והזנה לעיניים, מניעת הזדקנות מוקדמת והוא עשוי לסייע בהפחתת הסיכון לסוגים מסוימים של סרטן.

*חשוב לציין כי בעוד שפירות אלו נקשרו ליתרונות בריאותיים מסוימים, חשוב לאכול מגוון של מזונות כחלק מתזונה בריאה, במקום להסתמך על כל מזון אחד שיספק את כל אבות המזון הדרושים לך. בנוסף, חשוב לזכור כי היתרונות של הפירות מתממשים בצורה הטובה ביותר כאשר הם נאכלים כחלק מתזונה בריאה שגם דלה בסוכרים ושומנים לא בריאים.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

22 בינואר 2023

מזון למוח שלנו